Melda1986 Hilal1403 15. Hafta bebeğim kiz cok sukur gece wc ye cikma ve uyku hali disinsmda birseyim yok
Hilalmvc Bizde 17+2yiz ve cinsiyetimiz erkek. 2li testi yaptırmıştım ve sonucu normal çıktı 22.haftada detaylıya gidicem. Bulantılarım ara araydı 1.trimester döneminde. Su an oda kalmadı iştahımda açıldı bakalım sonrası ne olur. 72.500 ile hamile kaldım şu an 74.800. 2bucuk kilo aldım bu biraz beni korkuttu iştah açılınca sonuçta bu oldu 😁su ana kadar tekmelerini hissetmedim biraz daha zamanı var sanırım hem ilk gebeliğim hem de kilolu hamile kalmış olmam etkili olabilir diye düşünüyorum. Sabırsızlıkla bekliyorum 😁
Neslihan5521 Hilalmvc 74 ile hamile kaldım şuan 15+1 olduk tam 78 kiloyum 😥🥹çokta kafana takma sende cnm benim gibi sağlıklı beslen yeterli doğumdan sonra gider hepsi inşallah benimde ilk gebelik 🤰🏼 23 de doktor kontrolüm var cinsiyet öğrenicem inşallah onun heyecanı var 😍🥰💕
ikimelekannesi28 Hilal1403 12+4 haftalık ama bir belirti yok hamile değilim gibi geliyor 😄 bazen yemek yada kahvaltı hazırlarken hafif bir mide bulantısı gibi oluyor
Gkcngkc gozkarag masallah Allah bagıslasın saglıkla gelsin bebişler , aynıyız bnm de 18+6 yarın 19 haftalıgız ,Pazartesi kontrolumuz var ,3-4 gündür bnde baya hareketlerini hissediyorum 🫠kilo aldınız mı,
gozkarag Gkcngkc 76 ile hamile kaldım. İlk trimesterde 5 kilo verdim hepsini geri aldım şuan yine 76yım 😂😂 bakalım doğuma kaçla gireceğiz benim de erkek cinsiyeti. Tatlı batağına düşüyorum sık sık 🥹
Canan23 Gkcngkc bizde 18+6 ♥️Sizin de kaşıntı ve bel ağrısı probleminiz oluyor mu kıpırtıları bayağıdır hissediyorum ben ☺️
Fatmaakoglu Hilal1403 iyi gidiyor 16+2 olduk bugün bı an önce doğmasını bekliyorum öyle heycanliyim ki kollarımda olduğunu hayal ediyorum mide bulantım bitti şükür güzel bir dönemdeyiz
Toprak95 Hilal1403 ben salı günü gittim 11 haftalığız ikili tarama için iki hafta sonra gel dedi cinsiyeti çok merak ettim ısrarım üzerine tahminde bulundu erkek gibi dedi ama net değilmiş iki tane kızım var inşallah oda sağlıklı olsun başka bişe istemiyorum 🥰
kbrnrcglr Rabiak00 aynen kuzum sen onlara bakma sen son adet tarihine göre kaç haftaysan öyle söyle öyle bil ❤️ doktorunuda değiştirmeni tavsiye ederm çnkü en önemli doktor ve ilgisi konuşması bilgisi 🥰 genelde de çocuklarda bir hafta önde ve geride gidebilirlermiş haftasına göre mesela benm kız kardeşimin bebeği bir hafta geride benm bir hafta önce gösteriyor ultrason da ama sıkıntı edecek bir durum değilmiş normalmş o yüzden bizde haftasını alyz öndeki beya gerekideki haftasını söylemiyrz. Sağlıklı olsunlar sağlıkla gelsinler kiloymuş boymuş doğunca bizde hallederz🥰💋🐣
_momsssss Hilal1403 geceleri döne döne ve tuvaletle çok sıkı arkadşlığımız oldu bu dönemlerde şu anda 22+5 haftalığız az kaldı bitmesine bakalım 3 cü nasıl geliyo🤦🏻♀️😃🤲🏻 ha bide kıpır kıpırız maşallah💙🙏🏻🥹🥹 onun dışında çok şükür ki kasık ağrıları falan hiç olmadı ama baş ağrısı arada oluyo iştah bi gidiyo bi geliyo anlamadm😃
Zln2152 Hilal1403 21+1den bildiriyorum feci şekilde mide yanmasıyla yola devam 🔥 ve arada gelen kasık ağrısı baş dönmesi yaşıyoruz sizde durumlar nasıl?☺️
Gizem1812 14+2 yiz kizlar. Bisey sormak istiyorum. Ikili test yaptirdik sonuc iyi cikti 🧿 ama doktor 4luyu de yaptirmaniz iyi olur dedi. Ikilinin sonuclarindan bagimsiz olarak 4luyu oneriyorum dedi. Herkeste bu sekilde mi oldu?
binnur64 Gizem1812 benim de risksiz çıktı ikili tarama da doktor üçlü taramayı sen istersen yaparız gerek yok dersen yapmayız dedi
Ciiseemmm Gizem1812 evet nipt test yaptırmama rağmen detaylı ultrason da yaptırmamı istedi doktorum ikisinin de baktığı ieyler farklı
2022-ezgi babyugur merhaba, bugün ikili tarama zamanımızdı hem ultrasonda baktı hem kan aldı. Şükür burun kemiği oluşmuş ense kalınlığı iyi dedi. Kan sonuçları 10 güne çıkar dedi. Cinsiyeti ile alakalı da birşey demedi. Görünmüyor göstermiyor dedi. Acaba başka bir şekilde anlaşılma ihtimali yok mudur?
Songuleyup babyugur ben 13+1 iken ikili test yaptirdim kendi doktorum soylemisti erkek diye ikilidekide doktorda erkek gibi demisti ama tam soylemedi daha cok bebegin ensesi ve burnuna odaklanmisti kendi doktorumuz gibi olmuyolar yani 1saat bakti bebege ona ragmen erkek gibi dedi yani.
Kubranazli 16.haftadayız sadece bacak ağrısı çekiyorum magnezyuma yeni başladık insallah iyi gelir. Ağrısı olan şu iyi geliyo diyen önerisi olan var mı ?
binnur64 Hilal1403 demir hapını atmadığım sürece mükemmel diyebilirim ama demir hapını atınca işler değişiyo, hamileliğin ilk haftalarında gibi hissediyorum kendimi🤦🏻♀️