binnur64 Gizem1812 benim de risksiz çıktı ikili tarama da doktor üçlü taramayı sen istersen yaparız gerek yok dersen yapmayız dedi
Ilknur13 25+3 haftalığız bel sırt ağrısı bacaklarımda ağrılar oluyor özellikle geceleri uyurken sağa sola dönerken zorlanıyorum göbeğimde ağrılar oluyor batmalarım oluyor sürekli geceleri tuvalete gitmekte cabası 😂🤦🏻♀️ bebeğimde ters bacakları aşağıdaymış Allah’ta biliyor sezeryan doğum istiyorum devlet hastanesine gidiyorum ama bakalım yinede doğumun son gününe kadar neler olacak korkular heyecanlar hepsini karışık bir arada yaşıyoruz Rabbim tüm hamilelere bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲💙
duygusakalli Merhabalar bizde 18+1 olduk bugün. Bir hafta kadar önce bebeğimin hareketlerini hissettim ancak son günlerde hissedemiyorum. Endişelenmeli miyim bilmiyorum 🥺
Sevval0308 duygusakalli canım 30 dan sonra hareket saymaya başlanmalı deniyor :) Allah’ın izniyle evlatlarımız çok sağlıklıdır canımızı sikmayalim ki onlarda iyi olsunlar. rabbime emanet edelim😍
Deletedmom_116 Hilal1403 İkinci tremestirda sonra doğru… Yani ağrı sızı dışında pek bı sorunum olmuyo bide arada midem yemek kabul etmiyo o kadar çok
Ulviyya-25 Hilal1403 ben 17+4 haftalığım.çok Şükür her şey yolunda😊kilo alımım pek yok,birde karnım belli olmuyor😃herkes bebek nerde diye soruyor))))sadece bu gün minik bir lekelenmem oldu,arabir kasık ağrım oluyor çok hafif.bir sorun yok şimdilik bence🤔
Opecert aysenur-y1 hareketler icin erken henüz ben 20-21 gibi anca hissetmiştim suan 27 haftadayım hala bir hissediyorm bir hissetmiyorum
arirangg Hilal1403 1. Trimestirden iyi olduğu kesin 😀 ara ara kasık ağrısı, mide yanması var. Koku hassasiyeti devam ediyor
2022-ezgi babyugur merhaba, bugün ikili tarama zamanımızdı hem ultrasonda baktı hem kan aldı. Şükür burun kemiği oluşmuş ense kalınlığı iyi dedi. Kan sonuçları 10 güne çıkar dedi. Cinsiyeti ile alakalı da birşey demedi. Görünmüyor göstermiyor dedi. Acaba başka bir şekilde anlaşılma ihtimali yok mudur?
Gumus25 2022-ezgi bazıları ense kalinligina göre söylüyor kızların daha küçük oluyormuş diye. Mesela 1.2 çıktı bizim Bi arkadaşım kesin kızdır demişti. Sonra gerçekten kız çıktı ama tabi tesadüf de olabilir. Bir kaç hafta daha sabredin 😊
hilalklkn Hilal1403 12+4 olduk bugün. Kasık ağrısı, mide bulantısı, iştahsızlık, göğüs ağrısı dışında iyiyiz sanırım. Buna da şükür 😂😂
Rapunzel006 Haftadan itibaren her gün olan mide bulantılarım kusmalarım mide kramplarım kesildi çok şükür rutin hayatıma döndüm şu an 18 haftalık gebeyim ve rahat geçiyor 🙏🏻
Mti2209 Yrgnnnnnn Allah yardımcımız olsun , kızım da öyle rahat bir hamilelik geçirmiştim ki bu sefer ki beni şaşkına uğrattı
ballikedii Hilal1403 19+4 olduk çok şükür hiç kusma bulantı olmadı bizde oğlum zorlamadı beni hiç ilk 3 ay yattık düşük riskinden ama iyiyiz artık ❤️ bir tek bel ağrım çok fazla o da fıtıktan….
annesininkelegi Merhabalar 12+1 oldum bu haftada cinsiyeti kesinleşen oldu mu? 2 hafta bekleyecegim beklemek zormus