Sevval0 Hilal1403 15+2 yim bebişim erkek , ilk günden beri bel ağrıları , kusmam 1 e indi , baş agrilari başladı
Bsrasln2903 Hilal1403 yaptırdım canım brn 12. Haftada erkek olabilir demişti ve erkek🥰şuan 22 haftalık olduk çok şükür
Rabiak00 kbrnrcglr yani o zamn 4 hftadan küçk değilde 5+5 mi demem lazım ztn doktor beyi de pek beğnmedm hiç dnlyp ilgi gstrmedi
kbrnrcglr Rabiak00 aynen kuzum sen onlara bakma sen son adet tarihine göre kaç haftaysan öyle söyle öyle bil ❤️ doktorunuda değiştirmeni tavsiye ederm çnkü en önemli doktor ve ilgisi konuşması bilgisi 🥰 genelde de çocuklarda bir hafta önde ve geride gidebilirlermiş haftasına göre mesela benm kız kardeşimin bebeği bir hafta geride benm bir hafta önce gösteriyor ultrason da ama sıkıntı edecek bir durum değilmiş normalmş o yüzden bizde haftasını alyz öndeki beya gerekideki haftasını söylemiyrz. Sağlıklı olsunlar sağlıkla gelsinler kiloymuş boymuş doğunca bizde hallederz🥰💋🐣
anapanda12 Sevgi56 her gebelik kendine özgü her gebenin ağrısı kendine göre farklılık gösterebilir yine de artan kasık ağrılarını önemsememezlik yerleşiyor büyüyor bebek gibi düşünmeyin kontrolünüzde doktorunuza bildirin ve rahim ağzı ölçümü yaptırın düzenli olarak.
Begnvil Hilal1403 naneli şeker öneririm ben bir hafta hiç uyumadım mide yanmasından ülkerin naneli şekeri şuruptan bile iyi geldi
gozkarag Hilal1403 gayet rahat geçiyo çok şükür hareketlerini de hissetmeye başladım daha da keyiflendik. 🍀💚 18+6
Gkcngkc gozkarag masallah Allah bagıslasın saglıkla gelsin bebişler , aynıyız bnm de 18+6 yarın 19 haftalıgız ,Pazartesi kontrolumuz var ,3-4 gündür bnde baya hareketlerini hissediyorum 🫠kilo aldınız mı,
feride61 Bugün tam 23 haftalık olduk 💞 dün ayrıntılıya girmiştik. 13. Haftadan beri jçkız diyorlardı ama yine de inanmamıştım ayrıntılıda yine kız dediler hareketleri artık dışarıdan görünüyor🥰🥰
gozkarag Seda3399 testlerini ihmal etme canım ikili test garanti sonuç vermez. Doktorum da öyle söylemişti bana ben sırf o yüzden gidip gen testi yaptırdım ikili testte sorun olmamasına rağmen
1Gozde1Yusuf- 18 haftaligiz hersey yolunda cok sukur❤ ufak ufak tekmeler de basladi 🥰 biri karnim da biri yanimda 🥰
Hatijes38 Hilal1403 Ben ikili yaptırdım sonucu elhamdülillah güzel geldi cinsiyetlerini de yeni öğrendik 14+1 ikisi de erkek 🙂🥰
aysenur-y1 Hareketlerini ne zaman hissetmeye başladınız? İlk gebeliğim çok merak ediyorum hareketlerini hissetmeyi 15.haftaya gireceğim inşallah bu haftadan sonra hissetmem mümkün mü?
Opecert aysenur-y1 hareketler icin erken henüz ben 20-21 gibi anca hissetmiştim suan 27 haftadayım hala bir hissediyorm bir hissetmiyorum
gozkarag aysenur-y1 kuzum kişiden kişiye değişir doktorum bana 21. Haftaya kadar hissetmemen normal demişti ama ben 16. Haftada çok minik dalgalanmalar ve tekmeler hissetmiştim inşallah sen de sağlıkla hissedersin en kısa sürede ❤️