Hillalll Tgbclk evet gerçekten her hastanede bakılmıyor, ama morfoloji çok önemli özel doktorlar mutlaka bakilmasini istiyo birde bazen bazı doktorlar değerlerden hiç anlamıyor
Tgbclk Hillalll devlet mesela bakmıyor morfolojiye özel hastaneler bakıyor diye biliyorum. Ve doktor morfolojiye önemsemiyor niyeyse
Hillalll Bride_6470 özel veya devlete gittiğiniz de Kruger ve sperm tahlili söylerseniz, tüm değerlere bakılmasini gerektiğini söyleyin yardımcı oluyolar
Hillalll Tgbclk biz devlette sperm testi verdiğimiz de bakmışlar di gerçekten daha sonra farklı develete gitmiştik onlar bakmadı ama özeller çok önemsiyor morfoloji degerini
Hillalll emir_01 bugün gittik varikosel olmasına rağmen ilaç yaramış , 3 ay öncesine göre daha iyiyms hareketi artırmış dedi doktorumuz
Bride_6470 Hillalll hangi ilacı kullandınız acaba benim eşimde de varikosel var ileri hareketi biraz düşük
emir_01 Hillalll cok sevindim sizin adiniza insallah hersey yolunda gider haber verdiginiz icinde tesekkur ederim
emir_01 Hillalll morfolojinizde yukselme olmus demi ya cok soruyorum bide hep kafam karisio sizdemi zeucit kullaniodunuz acaba bizim morfoloji 0 😔 ameliyat gerekmeyen varikoselde var
Hillalll emir_01 bugün öğleden sonra soyliycek onu henüz bilmiyoruz, haberder ederim size bziimde morfoloji 1 di ben de çok korkuyorum
Hillalll emir_01 biz art med ve trental kullandık, aslında eşim ameliyat oldu ve nüks etti, şuan da doktorumuz ameliyat hiç önermiyor, daha da zararlı olabilirmiş o yüzden hep ilaç tedavisi yapıcakmş, inşallah bakalım hayırlısı
Hillalll emir_01 doktor aradı morfoloji sonucu henüz demedi ama , ileri hız aynı şekilde 0 ,ama canlılığı artmış dedi tam anlamadim, ama durumu iyi düzelmiş dedi. Ben anliyamadim ya ileri hız 0 olup hamile kaliniyormu
emir_01 Hillalll bizede dr dediki morfoloji tek basina sorun degil ama ileri hareket dusuk olursa sikinti demisti o daha onemliymis hareket ederek ilerledikleri icin dedi insallah guzel haberlerinj alirim benm es biraz garip gdip tekrar ornek bile vermedi ne catlama ignesi oldum nede asilama zeucitide ben buldum bizim sadece morfoloji sorunumuz var valla yoruldum bende zaten suan kendim icin diyete girdim esim 12 yil once varikosel ameliyati olmus ama tekrar nuks etmis fakat ameliyatlik derecesinde degilmis bende sasirdim artik rabbim kucagimizi bos birakmasin cevap icinde tesekkur ederim
Hillalll babyiscoming_ evet gerçekten testi tekrarlamak da fayda var , doktorumuz kürleri kullanmakta karşı nedenini bilmiyorum daha çok ilaç ile tedavi ediyor
Hillalll emir_01 valla çok yorucu bir süreç benim eşimde 3 ay öncesi hem ileri hareket hemde morfoloji kötüydü, morfoloji şuan kaç bilmiyorum ama ileri 0 , ama doktor baya düzelmiş dedi , aşılama yapilablr bir durumda öyle soyledi
Hillalll emir_01 ama doktora görünün mutlaka öyle kafadan olmuyor birde mesela eşimin nuks ettiği varikosel derecesi yüksek ama doktor 2. Ameliyat kesinlikle önermiyo, yoksa şuan ameliyat derecesinde, ameliyat olursa çok zararlı olurmus o yüzden hep ilaç ile ilerliycegimizi söyledi
Tgbclk Hillalll kızlar birşey sorcam varikosel olup olmadığını doktor söylüyor dimi çok duyuyorum bu vairkoseli bende eşime defalarca sordum doktor ameliyatlık durumun var dedi mi muayne ettiğini detaylı evet detaylı baktı varikosel falan demedi bu varikosel olup olmadığını nasıl anlarız