emir_01 bizim morfoloji 3, hareketlilik 1’di. Okadar düşüktüki hiç umudum yoktu. Doktor let plus diye bi ilaç verdi, eşim onu suyla karıştırıp hergün içti, üç ay olmadan hamile kaldım. Takviyeleri düzenli alsın eşin bu çok önemli. Ayrıca hareketlilik ve sperm sayısı iyiyse morfoloji tek başına gebeliği zorlaştırmıyor