Hillalll valla aşılama düşünüyorduk biz aslında tüp bebek doktoru ben aşılama da yapıyorum ama direk tüp bebek yapalım aşılamada tutma oranı çok düşük dedi ha doğal yolla hamile kalıyorsun ha aşılama aynı şey dedi. Çatlama yıda çok duydum ama doktorlar çatlama iğnesi yapalım demediler söyledim hatta