1anne2bebek 3 buçuk aylık evliyim,3 buçuk aylık hamileyim. Hemen hamile kaldım. Erken yaşta anne baba olabilmek için. Eşimlede istiyorduk zaten.Kayınvalidem de çok istiyordu torunu olsun. Istedigi oldu. Ama istedigi bununla sınırlıydı. Bebek benim bebeğim ismine,odasına,eşyasına herşeyine ben karar veririm. Saygım sonsuzdur. Ama söz hakkı vermem. Mıçmıç olmamak mesafeyi korumak iyi her zaman.
Bebeğimin odası için oğluna yaptırırsınız demiş. Ki benim begendigim bi yer ve takım var zaten. Ertesi gün kayınvalidem bize geldi kahveye. Laf arasında fikrini bizzat bana söyledi. 'Eşimle biz kararımızı verdik zaten anne' dedim. Tamam kızım siz nasil isterseniz dedi.
Kendi annelerimiz bile biseylere karismiyoken kayinvalideler bu hakki nerden buluyo kendilerinde anlamiyorum🤷♀️
Torunudur. Ama benim bebegim. Esimi ve beni ilgilendirir herseyi..
Haksızmıyım bilmiyorum🤔kendi görüsüm en azından.