1anne2bebek malesef canım benim gördüğüm galiba her kaynana işime karışma hakkını buluyor kendinde bizde sorunlar yaşadık ona rağmen 4 yaşında kızım var kendinin adını koydu eşim tartışmalar kavgalar ama dinlemedi bu arada hem kaynanamın hem görümcemin ismi aynı birde kızıma koydular engel olamadım bende inat ettim yanına ikinci isim koydum ve doğduğundan beri ikinci isim kullanıyorum ama benim durum daha farklı kayınvalide bir süre çocuğumuz olmad diye herkese butun akrabalarımıza evlatlık istiyor hep araları kötü diye tanıttı beni ve evliliğimi neyse ikinci ismi kullanıyorum bn hep şimdi ikinciye hamileyim bundada başladı daha cinsiyet bile belli deil yemin ettim ben su ismi için bunu koyun bn de verdim cevabını tabi eşimi kandırmaya çalışıyor başınıza bir iş gelir yemin ettim yapmıyorsunuz bn de dedim eşime bana mı sordu yemin ederken dedim beni ilgilendirmez dedim neyse ki bu kez eşim beni dinliyor ne istiyorsan o bunu koyalım diyor bu kadarı da hakkım bence karıyorlar yani eşinde istiyorsa malesef engel olamıyorsun sende ikinci isim köy onu kullan bence