1anne2bebek Allah hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin yavrularını 🤗 Yanına bir isimle koy, büyüklük sende kalsın. Kullanmamak içinde ben onların yanında annenin ismiyle bağıramam çocuğa, ayıp olur gibi şeyler söyle, sen olumsuz oldukça eşin daha çok bastırabilir. Erkeklerde garip bir bencillik var bu yönde maalesef, sen bunları düşünme yavrularını düşün. Onlar sana Rabbinin mucizesi, belki bu olaya olan olumlu tavrın başka bir güzellikle daha karşına çıkar 🤷🏻♀️🤗