Nerimandemir_01 merhabalar🙋🏻♀️ ben de nisanda doğuracağım nasipse. 30+6dayız.🫠 Hiçbir korku kırıntısı yok içimde çok şükür ha sonra ne olur bilmiyorum ama inanılmaz heyecanlıyım. Özellikle bebeğimin kokusunu içime çekeceğim için.. Sürekli mis kokulu bir şeyin yanımda olacağını bilmek huzur veriyor bana🥲🫶🏻 Bir de çok merak ediyorum. Sonuçta komple değişecek yaşamımız. Mesela ben öğretmenim doğum izninde hep evde kalacağım normalde eşimle aynı okulda çalışıyoruz o işe gidecek acaba neler hissedeceğim💭 Uykuma çok düşkünüm acaba gece uyuyamayınca neler olacak😅 vs. vs. Bel ağrım dışında pek de sağlıksal olarak sorunum yok şükür🥹 Allahım sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin☘️