Bende bugun 31. haftaya girdim 20 nisan gözüküyor. Allah nasip ederse normal doğum istiyorum ama 2 hafta sonra kontrolüm var doktor o zaman doğum şeklini konuşmaya başlarız , görüşmelerimizi 2 haftada 1 e çekeriz demişti. Doğumdan korkmuyorum ama son 2 haftadır sürekli erken mi gelecek paniği başladı. Çantam hazır değil, bebeğin herseyini aldım ama çantaya koyacak daha ne gecelik ne pijama bakmadım. Çantayı da hazırlarsam kendimi daha rahat hissedicem