Nerimandemir_01 Bizim de tahmini 4 Nisan dokturumuz Mart sonu Nisan başı dedi. Ama artık sıkılmaya başladım kasık ağrılarım oluyor zaman zaman ve artık kilo almış olmam da, saçlarımın hali de ruh halimi iyice sıkmaya başladı. Doğuma az kala saçlarımı boyayacağım ama biran önce bebeğim doğsun yoğun tempoya geçelim ve o tempo da eski kiloma döneyim istiyorum. 33+2. Haftadayız yine de buna da şükür bugüne kadar iyi geldik ama dediğim gibi belki daha az kilo alsam böyle düşünmezdim.