Eceecim doktordan doktora değişiyor maalesef fiyat. Ben Nazmiye Şentürk un hastasıyım bugün ödeme yaptık daha ve 11.900 dogum fiyatı onun . En uygunu Silver standart paket diye geçiyor. Kuaför hizmeti , yenidogan topuk kani alma ,işitme testi vs, bi dış hekimi muayenesi , bi diyetisyen muayenesi var içerisinde . 1 litrelik de lohusa şerbeti koyuyorlar odaya. Sezaryen da normal doğum da aynı. Mart itibariyle yüzde 15 , haziran sonrası yine %15-20 arasi bi zam daha gelecek dediler . Erkenden ödeyip fiyatı sabitleme kararı aldık biz de bu yüzden. Nazmiye hocanın muayene ücreti de 605 lira