Eceecim OZKUP453 bizim son ayımız artık. Mart sonu gibi görünüyor doğum nasipse ☺️ az önce bi arkadaş tekrar zam gelicek yazmış. Sürekli zam yapıyorlar ☹️ siz de takipte kalın fiyat sabitleme için mutlaka