Ndt bende Ziya beye gidicem daha önce dorukta Fatoş hanıma gidiyordum biraz araştırdım bi kaç problem geçmiş doğum sırasında ve destek alma gereği duyuyormuş.. bu bende bi gerginlik yarattı bende ziya beyi tercih ettim .. bu arada ziya bey eşimin doğum doktoru bu çok özel bir durum benim için… 5 gün sonra ilk defa muayene olucam 5 haftalıksın denildi kesem var ama bebek göremedik hayırlısıyla görürüz bu sefer 🙏 çok heycanlıyım çook..