Lazz61 hayır primanin çakması ama fiyat olarak değil orta fiyatta 😂
Valla öyle diyorsunuz amaaa Prima 5 saate kadar altında kalıyor ben sleepy Molfix baby me fln Aldim en fazla 3 saat dayanıyor. Gece 10 saat bez duruyor sızdırma pişik yok. Günde en fazla 5 bez gidiyor. Migrostan indirim ile alıyorum aktif premium karışık aslında çok uyguna geliyor 😂 ve evet yatırım yaptım temmuz ayına kadar 4 no bezim var temmuz da memur maaşına zam gelince Ocak ayına kadar stok yapacağım 😂😂😂
Goon çok güzel bir bez öneririm 🥳