minikkurabiyelerinannesi baby turco 4 numara kullanıyorum çok uzun zamandır a kızım 15 aylık olduktan sonra tutmamaya başladı hadi gündüz bı şekilde sık sık değiştirip hallediyorum da gece sıkıntı migrosun kendi bezini aldım 4 numara hem baby turcodan daha büyük hem daha iyi tutuyor sadece bantları çok iyi değil ama fena da değil geceleri onu kullanıyorum deneyebilirsiniz fiyatında uygun