Kızlar bebeğime baby turco kullanıyordum 1 ve 2 numarada problem yaşamadım çok memnundum ama 3 numaraya geçtiğimden beri bez de sızdırma sorunu yaşıyorum üstelik bantları da iyi yapışmıyor bunu fark ettim. Son bir kaç tane kaldı yarına kadar kullanacağım bitiyor çok şükür ama yeni bez alacağım önerilere açığım ☺️
Sık değişiyorum bu arada ona rağmen sızdırma yaptı.