Blossom00 Serap32 Hangi ilaç canım kaşıntı giderici jel verildi daha dün sürdüm öncesinde farklı bişey kullanmadım bir anda oldu🤦🏻♀️
Suheda_4406resul Blossom00 yok canım zaten kantoron yağı bitkisel bir yağ. Yara, kaşıntı,egzama, çatlak ve kuruluk gibi cilt sorunlarına birebir.benimde annem hacamat yapıyor annem tüm hastalarına hacamat sonrası bu yağı veriyor asla iz bırakmıyor.
DmlKyra Blossom00 kantaron yağı gebelikte kullanılmaması gerekiyormuş araştırın isterseniz sizin çatlaklarınız çok fazla olmuş büyük ihtimalle o yüzden kaşınıyor geçmiş olsun
Sila66 Blossom00 oha çok kötü olmuş sen kafana göre bısey sürme belk daha çok tetikler doktorun verecegı bı krem vs bıseyı kullan baska sürme
Fatma_crsn Merhaba canım çok geçmiş olsun. Benimde allerjik bi bünyem var. Tüp bebek tedavisine başladığımda bu süreçteyse kullandığımız ilaçlar sadece hamilelerin kullanabileceği ilaçlar oluyor tabi. tekrar alerjim azdı. Saolsun Başhekim yardımcımız hamilelerin kullanabileceği tek alerji ilacı ( Bilaxten tablet ) dedi. Bende tüp bebek tedavisi gördüğüm merkeze yolladım evet kullanabilirsin dediler. İstersen sende doktoruna sorup başlayabilirsin. Faydasını görürsün inşallah. Bende hamilelik boyunca alerjim azacak diye çok korkuyorum inşallah olmaz 🤦♀️ birde turşu tarzı sirkeli şeyler yeme bu aralar tetikleyicidir. Geçmiş olsun tekrardan inşallah bir an önce iyileşirsin 🙏
sevindan1 Bende 32 haftadayım benimde kızarıklık oldu göbeğimde ve kaşınıyo elimin üstüde öyle kızarmaya başladı oda öyle kasınıyo
Gunbay Blossom00 ah çok geçmiş olsun. Benim kuzenimde bu şekilde şuan onun doktoru da alerjik bir krem vermiş bölgeyi nemli tutmayı önermiş doğumdan 1-2 hafta içerisinde geçer veya geçmesine az kalır şekilinde bilgilendir. Endişelenecek bir durum değilmiş en azından. Ancak kaşıntının henüz önüne geçemedi.
Mervekstk Geçmiş olsun bende 32.haftamdan beri aynı sorunu yaşıyorum bir çok test verdim hepsi temiz çıktı şuan bütün vücuduma yayılmış durumda gebelik alerjisiymiş krem ve alerji ilacı verdi ama pek bir etkisi yok sadece hafifletti doğumdan 10 gün sonra kendiliğinden geçiyormuş seninde öyle bir durum çok şanslısın geç yakalanmışsın
Blossom00 Mervekstk Çok teşekkür ederim evet geç yakalandım ama çokkk zor erken olsa napardım bilmiyorum inşallah geçer doğumdan sonra
SahraSerap Blossom00 lütfen doktora gidin alerjik bir durum olabilir sakın aksatmayın normal değil cünkü. Çok geçmiş olsun
Seymaymn Blossom00 susam yagı sürün cok kötü olmuşsunuz kaşıntı kesilmez asla siz kaşıdıkca gelir devamı
Senametinn Bende aynı durumdayım. 35. Haftam bir haftaya yaklaşık aşırı kaşınıyorum. Ilık su tutuyorum krem sürüyorum 2 saate yakın idare ediyor ancak. Karaciğerime baktırdım temiz çıktı. Kolestaz değil diye düşünüyorum. Gebelik alerjisi olabilir. Allerset verdi bugün cikdiye doktoru. Kullanıp kullanmamak sana kalmış dedi maalesef gebe olduğumuz için sorumluluk almak istemiyorlar. Bir hafta kalmış olsa çekilir bi şekilde ama doğuma çok var daha dayanışacak gibi değil. Kadın doğum doktorumla görüşüp ilacı deneyeceğim duruma göre😥