Kızlar 37 haftalığım 1 haftayı geçti çok kötüyüm karın bölgem acayip kaşınıyor duramıyorum üstüne birde kabardı hep doktorum cildiyeye görün alerjik losyon verir dedi bende randevu bulamadım acile gittim stilex jel verdi kaşıntıyı gidericek mi bilmiyorum resim atıcam bi bakar mısınız alerji mi olmuşum nasıl giderebilirim
