Blossom00 Şuan görünce ilk gebeliğim aklıma geldi 😢 benim heryerim bu şekildeydi ve 30.haftada başlamıştı. Ne çektiğimi bir ben biliyorum.. Ama bunun çaresi yok sadece hafifletme yöntemleri var.. cildi kurutan şeyler kullanmayın mesela sabun gibi. Ve lif vs. Yapmayın. Nemlendirici kullanın. Sıcaktan kaçının, ılıktan bi tık soğuk duş almaya çalışın😢 Bunun çaresi doğum. Doğumdan sonra geçiyor. Ben doğumhaneden çıkıp odaya geçtiğimde bitmişti. Ama ben 8 hafta çektim 😢 Allah yardımcın olsun 🤲🏻