Ozge111 evet kesinlikle hergün aynı saatte yapın 5 dk atlatmak sorun olmaz ama mutlaka hergğn aynı saatten 1 dk önceye alarm kurun ve mutlaka uyun nedeni ise kan her gün aynı saatte pıhtılaşıyor. Ve vurduğunuz iğne o kanı dağıtıyor sulandırıyor bu da sizin ve bebek için zaten. Doğumama 4 gün var hala kullanıyorum benim doktorum kullanıma en uygun yer göbek deliğinin 3 parmak yan tarafı olduğu söylemişti ve göremiyorum fakat aynı şekilde sağ sol olmak üzere yapıyorum. Çünkü direk derinin altına geçmesi gerekiyormuş. Şimdi herkes burda bilgisini paylaşıyordur eminim ama siz ne olursa olsun aynı saat olmasına dikkat edin önemli bir iğne