Nurasya merhaba 36 da göbekten yapıyorum demişsiniz ama hani karın bölgeniz büyüdüğü için zor olmuyor mu bende göbekten yapıyorum daha 10 haftalik ama ileride nasıl olur diye düşünüyorum yer bulamam diye, mesela göbeğin hangi kısmından ne şekilde vuruyorsunuz bu haftalarda anlatırsanız sevinirim :)