Kızlar bende iğne kulaniyorum koluma vuruyorum eşim vuruyor ilk gebeligimde de vurdum ve doğuma kadar kullanmam gerektigini söyledi doktor bende öyle yaptım ama normal doğum oldu benim ve bir kaç gün filan önceden bırakmam gerekiyormus normal doğum olduğu için öyle bı şansım olmadı çok kan kaybettim kan kaybından hayatımı kaybediyordum az daha şimdi ikinci gebeliğim ikizlerim olucak Allah’ın izniyle ama çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan ne yapacağımı hiç bilmiyorum doktora ne zaman bırakmam gerekiyor diyorum doğuma kadar deyip duruyor sizin doktorlariniz ne diyor