Ozge111 kendın yapmalısın , özellıkle akşam geç saatte yapılıyor. Çünkü en hareketsız zaman uyku kandolaşımı için,
İl saglıgı ara ve eğim alıcam de 3 gün eve gelip öğretyorlar. Ama her gün aynı saatte olması şart .20:00 da yapuyordum bn . Koldan yapıyodum daha rahat geldı ama ağrısı cok koldan