Hannah Seydaaslantas benim hiç bi bilgim yok durumumla ilgili yurt dışındayım daha çatı muayenesi falan olmadı bebeğim kaç kilo onu da bilmiyorum 😒 Allah sonumu hayretsin 🤲🏻😅
BurcuakirGlec Kaderyas0327 bende de var agrılar basınclar kasıklarım çok agrıyo bide sanki büyük tuwaletim var gibi ama gelmiyo işte 😂
Cuveyriye Deniz34 Rabbim hayırlısıyla nasip eylesin Benim de 1 kasım’dı Doktorum gelirsen suni sancıyla doğumu başlatabiliriz dedi. Eşim de biraz daha bekleyelim diyor 🙄
Kaderyas0327 BurcuakirGlec inşallah hayırlısıyla doğururuz ya bende ki bütün belirtiler gitti sinirim bozuldu hafif adet sancım var sadece 😂🤦🏼♀️
reinamm Deniz34 sakın alma suni sakın. Bak bende sağlıkçıyım. Eger açılman yoksa suni almanın hiçbir anlamı yok. Saatlerce sancı çekip sezeryana döndürüyorlar. açılma varsa suni az miktarda önerilir
Kaderyas0327 Deniz34 ay hadi hayırlısı bakalım bendeki bütün bekitiler kayboldu ya sadece hafif adet sancım var 😂🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️