Kaderyas0327 BurcuakirGlec ay bende ondan korkuyorum biliyormusun birde gelmiyormuş ama alttan bir basınç var bel ağrım var hafif sancılarım var ama işte keskin bir ağrı değil
Kaderyas0327 Bsk2101 ay aynen ya daha sabah post açmıştım hiç bir belirti yok diye bebeğimde sen misin bunu diyen dedi geliyor işte 😂 dua edicem canım sizler için Allah hakkımız da hayırlısını versin bakalım 😍🤲❤️
Kaderyas0327 Laayla normal doğum olacak canım saol allah razı olsun darısı sizin başınıza inşallah 😍🤲
BurcuakirGlec Kaderyas0327 bende de var agrılar basınclar kasıklarım çok agrıyo bide sanki büyük tuwaletim var gibi ama gelmiyo işte 😂
Kaderyas0327 Masha sabah yürüyüş yaptım Ve ondan sonra başladı sancılarım yürüyüşün çok faydası var tavsiye ediyorum gerçekten
Kaderyas0327 Gmziscn hafif hafif sancılar var ama oturup eltimle ve kaynımla gülüşüp sohpet ediyorum şuan da eltime diyorum ki bak yatma sancılarım sıklaşırsa gelirim odanıza rahatsız ederim sizi falan gülüşüyoruz 😂😂
Kaderyas0327 Rmysa bende sabah öyle diyordum hatta post açmıştım sonra yürüyüşe çıktım sancılar başladı ve ne nışanım geldi ne suyum direk sancı 😍
Rmysa Kaderyas0327 darısı bizede dün doktora gittim bebiş kanala henüz girmemiş dedi günüde geçer dedi bekliyoruz 🤭😒
Kaderyas0327 Rmysa hayırlısı bacım valla 1 hafta önce benimki de girmemişti kanala yürüdüm hep allaha şükür şimdi 😍🤲
Esraanne Allahım hayırlısıyla güzel bi doğum nasip etsin sağlıkla al bebeğini kucağına 🙏🏻 Bizler içinde dua et 🤗
Kaderyas0327 Esra12 ilk başlar da adet sancısı gibiydi belden girdi sonra düzensiz kasıklarıma girmeye başladı ama bende farkındaydım düzensiz olduğunun ama yine de gittim doktora ve sonuç
Hannah Kaderyas0327 ya ben de yarın 40 haftalık oluyorum bana da dua edin lütfen gelsin bebişim 😊 size dahil olmak istiyorum 1 Kasım anneleri ☺️☺️