Yorum bekleyenler bende yorum yapayim çok şükür doğum yaptm az önce hemde 40+1de bebeğim 4 100 grm doğdu Allaha şükür o da bende saglikliyiz normal doğum.yaptm varisimde patlama falan olmadi çok şükür arada bi muayene ediolar iç kanama varmı die o da yok çok şükür ins olmaz sabaha kdr , sonunda kurtuldm dogurdum Allah bekleyenlere sabır versn sağ sağlim kucaklarina almayı nasip etsin insallah