BSRDMRL Bta merhaba, anlaattığınız varisler bende de var. 30+2 deyim henüz. Vajina girişini kapatacak kadar büyük mor bi et parçası gibi aynayla bakınca görünüyor. Varisleriniz doğumdan sonra geçtimi acaba ?
BSRDMRL Mervesultan benimde eylül ortası yada sonu gibi olacak, ama benim ilk sezeryandı ikincide öyle olacak. Yalnız o görüntü kötü, inşallah gider o mor et parçası gibi şey 😔
Mervesultan BSRDMRL inşallah gider ya tamamen tıkanık bi görüntü,doktorum alacağını söyledi doğumda daha görmeden,bende doktor değiştirdim çarşamba bakar mı bilmiyorum bakarsa ne der hiç bilmiyorum 🤢
Derya5454 Bta evet ben yaptım çok şükür bı sıkıntı yaşamadım şuan 3.gebeligim gene var inşallah bunuda sıkıntısız yaparim
Derya5454 Mervesultan baya büyük iri mor damar gibi bacaklarimdakilerin 2 katı kadar görüntüsü benide çok rahatsız ediyor bide normal doğum olduğu için hep çekiniyorum utanıyorum
Mervesultan Derya5454 ya benim vajinada damarlanma var ama içinde de nasıl anlatayım baya girişinde mor et var bazen dışarı çokacak gibi oluyo iki tane birden öyle olup normal doğum yapan var mı ki
Derya5454 Mervesultan benimkilerde inanın çok kötü hatta nasıl desem sol tarafım damardan gözükmüyor gibi bişey nasıl şiş böle vajina içine dogruda solucan gibi koca koca not damarlarım var yani ben diğer iki doğumumuda bu şekilde normal yapmıştım içinizi ferah tutun olumlu düşünun olumlu olsun
BSRDMRL Mervesultan doktoruna sorduktan sonra burada paylaş olurmu bende çok merak ediyorum. Geçicek bişeymi diye.. ilişki sırasında bi sıkıntısı oluyomu sizde ?
Mervesultan BSRDMRL valla ağrı oluyo artı sanki nasıl desem zor alıyorum içime söylemesi ayıp,ya ben kasıyorum bildiğim için yada o etlerden öyle oluyo.Çarşamba görünücem yazarım buraya 🪷
Mervesultan BSRDMRL doktorum bi problem olmayacağını genelde de doğumdan sonra kaybolduğunu söyledi 🍀🌸
BSRDMRL Mervesultan hayırlı haberlerinizi bekliyorum. Bu Bta kullanıcısı da yaşamış doğumuda gerçekleşmiş üstünden sürede geçmiş. Yazışmalarımızı görse fikir verebilir aslında. Rahatlarız ama doğum yaptığı için meşguldür görmüyor sanırım yazdıklarımızı
Sekerpare16 Aynı durum bende var ve ağrı çok kötü çarşamba kontrole gideceğim inşallah o zaman soracağım