Mamacita1 ne güzel işte birlikte vakıt gecırmeye vaktınız var. biz akşamları yemek ye tv bak . bu sıralar zaten haberler malum türkiyenın hali .ssss izleyemıyorum psıkolojık bunalıma gırdım. :/// çamasırlarımız varsa onları yıkar asarız,ütüleriz. arada makıne atıyoruz. cok daralırsam,sahile iniyoruz. rutin yani :) hamıle olmasam kartepeye gıtmek ıstıyordum , yalan oldu :D… denizi cok severım oda bu sene yalan oldu :D napıcam herkes cıbır cıbır yüzerken bılemıyorum :D