kalbiminpariltisi
Merhaba benimde haziran başı ortası gibi olacak, bize ne kadar sıcsk gelse de yenidoğan zıbınla gezdirilecek kadar sıcak hissetmez bence. O yüzden pamuklu ince yakınlar tulumlar hastane çıkışları olabilir. 2.gebeliğim ilk çocuğum da mayıs başı doğmuştu, yenidoğan bir kaç takım bir kaç Çıtçıtlı body aldım gerisi 0-3 3-6 aylık aldım🌸