Pesenimu ilk oğlum Ekim liydi kardeşi de Mayıs sonu na gelir muhtemelen 3 Haziran dedi Dr ama benim memleket haziram sonuna ancak isinacagi için uzun kollu giydiririm abisinin kıyafetleri duruyor du zaten 2-3tane uzun kollu zıbın tulum ve takım alabilirsin.Kisa kollu çıtçıtlı atlet alırsın gerisini ,geri 3-6 ay arası al genelde kalıplar da küçük oluyor zaten yaz dediğimiz de 3 ay gerisini büyük beden kışlık alabilirsin canim