Çocuk istemeyen buna hazır olmayan korunacak bir şekilde, öyle ertesi gün hapıyla 1 kere 2 kere korunursun çözümün devamlı olması gerekir. Bende çocuk istemiyordum evliliğimin ilk 2 yılı doğum kontrol hapı kullandım dakikasını kaçırmadan düzenli kullandım sonra bıraktım. Şimdi hamileyim , yani bu birazda sizin elinizde ki birşey.
Hem o bi can lütfen rica ediyorum bide annesiniz bu çocuğu aldırmak acımasızlık olur 🥺