isimsizbiri_ Benim söylediklerim yanlış anlaşılsın istemiyorum . Ama ertesi gün hapı sürekli kullanılabilecek bir korunma yöntemi değil diye biliyorum . Eğer bu şekilde net bir isteksizliğiniz var ise daha tedbirli olmalıydınız kanaatindeyim. Doğum kontrol hapı , prezervatif , spiral gibi . Rabbim doğru olanın bu olduğu için bebeği size vermiş , bir cana kıymak çok büyük sorumluluk . Rızkı veren Allah . Aldıracaksanız bunu düşünmenizi öneririm . Hakkınızda hayırlısı olsun