isimsizbiri_ aldırabilirsin hastaneye başvurarak, bu senin dogal hakkin, 3. Cocuk geldiğinde diger 2 çocuğa ve yenisine psikolojisi bozuk bir anne kalacak, eşine bile yansiyacak, ekonomik olarak da zor diyorsun. Kendini mahvedeceksin sadece, çok zor bir durum cidden, ayrica bebek istemiyorsan artik, daha garanti çözümler bulabilirsin. Valla biz hem hap hem kondom kullandik 2 sene, yeni evliydim 26 yaşındaydim asla şansa birakamazdim😄 sonra istediğimiz an hemen oldu şükür ki