Aleyunll Ben pek inanmıyorum ya bunu çok güzel örneklendirebilirim..
İki ped markası düşünelim Orkid ve Kotex orkid daha iyi diyelim
Günde kaç kez değiştirmek lazım 6 , 7 dimi?
Sen günde 2 değiştirirsen mikropta kaparsın sızıntı da yapar ..
Bence bebek bezi olayı da böyle, birçok anne ıslak mendil kullanıyor, ama kuzenim pamuğu ıslatıyor..
yani herşeyi de beze bırakmamak lazım bence .
Çok almadım zaten 70 li 3 er paket 1 ve 2 aldım