Sahnedekimadam maalesef öyle değil. Aylardır pamuk kullandım kaç tane bez denediysem olmadı popo yikiyorum genellikle. Ama bez ile alakalı. Diğer bezleri 2 saatte bir değiştirdim pişik oldu pamuk kullandım. Prima aldım 4 -5 saatte bir değiştiriyorum, gece 10 saat kalıyor pişik olmadı. Ama arkadaşım sleepy kullanıyor. Gece çok uzun kalıyor bir şey olmuyor diyor. Yani ne kullanırsan kullan biraz da bebeğin poposunun kabul etmesi ile alakalı. Molfix çok kaliteli demi ama bizim popomuzu mahvetti. Bim bezi kullanıyorlar bir şey olmuyor. Hamile arkadaşıma Prima aldırdım 2 paket anca aldırdım belki pişik yapar diye. Çünkü çoğu bebeğe oda pişik yapabiliyor