aogoya anie ayyy bende öyleyim hani nasıl karnımda olmayacak okdr çok alışmışım ki aklıma geldikçe ağlıyorum bu konu yüzünden 🥹😅
Sivaslianne Aynıyiz gelen giden yok bekliyorum kendini topluyo çok karnım sertlesiyo kasıklarım fl ağrı oluyo yürüdükçe içimde sızlama var ama sancı yok hayırlısıyla kucama aliyimda
mmiraclee Yaa kızlar 35.haftaya girdim sabki bebek sıkışıp kalmış gibi toplanıyor çok sert karnım uyku pozisyonuma dikkat ediyorum ama bazen sağda yatarken uyanıyorum bebeğim bundan çok etkileniyor olabilir mi
Himmelsgesicht mmiraclee sağ tarafa yatmak sağlıksız bir pozisyon değil bebeğe de zarar vermez içiniz rahat olsun bizde de durum aynı
Himmelsgesicht Benim ilk aylar hızlı geçti de şu son 9 gün geçecek gibi durmuyor ki inşallah daha erken gelir yavrum
Babytwo2 Svrisnm yaa niye 🥺 çok geçmiş olsun , ben de ikinci seseryanımı olacağım da cuma günü , korkuyorum birazz
heleminnosminnosminnos Zehra_2 38+6 yım artık gelse keşke diyorum ama arada olan ağrı sızı dışında ne sancı belirti yok bekliyoruz sağlıkla 💕
Zehra_2 heleminnosminnosminnos aynı biz de tam olarak öyleyiz bugün kontrolüm vardı nstde bir sancı bile çıkmadı 😂
Babytwo2 Zehra_2 amiiinnn çok sağolun insallah Allah hepimize sağlıkla kucaklayıp büyütmek nasip etsin 🥰🌸