Zehra_2 Svrisnm Allah yardımcınız olsun, dualarımız sizinle olacak 🌸 yanınıza hurma, kayısı ya da kayısılı meyve suyu alın gazınıza ve sütünüzün daha çabuk gelmesine yardımcı olur 🌸
Svrisnm Zehra_2 tecrübeliyim 2. Doğumum olucak. Sadece oğlumu evde bırakıp doğuma gidicek olmak zor geliyo onun harici pekte korkum yok 🥺
ryhnlrm Svrisnm Benimde 3 yaşında bir oğlum var sezeryan olucam ama bırakmayı düşünmüyorum, babası ile takılsınlar istiyorum.. her süreçte yanımızda olsun ki bize güven problemi yaşamasın
Pengu 1Gunes aynen benmde öyle :) bende 37+3 :) hareketleri iyi suyu iyi dedi . Arada sertleşiyor karnım genelde akşamları oluyo
MaviDeranHazal 1Gunes bende 37+0 oldum. Dediklerin aynı bir de vajinadan her an bişey fortlayacakmış gibi bişeyler oluyor bazen bu çok tuhaf. Ara sıra sancılar yokluyor bakalım doğum zamanlarımız nasıl olucak 🙏
1Gunes MaviDeranHazal sağlıcakla kucagimiza alalım inşallah 🥰🙏 benim sancim yok bakalım oğlum ne zaman gelmek isteyecek 🤭
MaviDeranHazal 1Gunes aminnn inşallah kolaylıkla geçsin 🙏benim cuma günü çatı muayenem var kuyruk kemiğim kırık belli olacak vajinal veya sezaryen doğum mu olacağı. Sen çatı muayenesi oldun mu?
1Gunes MaviDeranHazal yok kuzum olmadım henüz 38 de olacağım sanırım. Normal doğuma engel bir durum yok şu an dedi ğidisat onu gösteriyor dedi doktorum 11 şubatta muayene oldum.
Dmttthemum Ben de 38 oldum karnımda acayip sertleşme toplanma var. Bebek de hareketli baya. Kanala oturmuş başı dedi doktor çok korkuyorum vakit daraldıkça hem doğumdan hem anne olmaktan inşallah sağlıkla gelir 🤲🤲
Zehra_2 Dmttthemum benim bebişim çok hareketli değil sakin 😅 evet toplanma ve sertleşme bende de var normal artık doğum yaklaşıyor ya
Mahsati Zehra_2 37+6 hafta, biz de beklemedeyiz, bazen doğurmayacakmışım gibime geliyor😄tık yok çünki, ağrılar ama tabiki de var