1anne2bebek__ Zehra_2 ben ilk hamileliğimde hiç son günleri göremedim 🤣38+1 de hamile çekimi yaptım eve geldim akşam. gece suyum nişanım geldi hooop hastane 🤣 neyse ki çekimi yapmama izin vermiş kızım. Bu hamilelikte ne olur bilmiyorum 🤣
Zehra_2 1anne2bebek__ hahahaa sağlıcakla gelmiş kızçe 😂 bende ne olacak bilmiyorum artık gelse diye bekliyorum son zamanlar geçmiyor artık içim daralıyor vajinam dışarı çıkacak gibi hissediyorum 😂😂