Ahsenn031013 Aleynaerayy22 ya herkes pişman olmuş ama ben ilk bebeğimde uzuuuun süre kullandım çok rahat ettim 2.hamileliğim inşallah burdada kullanırım 😂 Bu arada isterseniz depremde doğum yapan annelerimiz bebeklerimşz var onlara ulaştırabilirsiniz
2bebek1huni Ahsenn031013 aynen biz de 9 aya kadar kullandık hatta pusette o kadar rahat ediyordu ki içinde hep uyuyordu
Aleynaerayy22 mysweetbabyy kimi pusetler küçük oluyor galiba bilemiyorum onla da ilgili olabilir ya da bizimk küçük. 🙄
Ahsenn031013 Aleynaerayy22 bende aksine onlardan memnun kalmadım 😂 bizimki braun süper oğlum 2.5 yaşında hala kullanıyoruz hatta aldığımız en performanslı ürün 💪🏻🙈😂
Ahsenn031013 2bebek1huni ya evef bende uyutmakda zorlandığımda hemen pusete koyuyodum 5 dk içinde uyku😂
Ahsenn031013 Aleynaerayy22 büyüdükçe kalmaya başlamıştı yalnız baya sarkar sallanır durumda değildi ve bu ona olumsuz bi etken değildi kiii şöyle bişede var onda saatletce durmuyordu Zaten sonra normal bebek arabasına geçtik
Aleynaerayy22 Udu_ ayakları artık içinde büküldügü için doktorumuz kalça çıkığı sebebi bazen böyle bükülmesinden de olabiliyor kullanmayın dedi o yüzden artık kullanmıyorum bende kiloyla ne alakası var ki boydan diyorum
Ahsenn031013 Aleynaerayy22 biz yeni doğandan itibaren kullanıyıruz Şuan oğlumuz 2.5 yaşında hala kullanıyoruz açıkcası ve çok memnunuz
Sena00 Aleynaerayy22 bana göre gerekli kızım 6 aylık olana kadar kullandım çok da kullanışlıydı kimseye de vermedim ikinci bebeğime de kullanicam
Udu_ Aleynaerayy22 e 13 kiloya kadar 6. Aya kadar rahatlikla tasiyo cunku sonucta sadece enine genişlemiyo cocuk boyada gidiyo 13 kilo alirken 😂 ama doktor sizin icin önermediyse ayri tabiki
2bebek1huni Ahsenn031013 aynen simdi ikinciye hamileyim ilk sorduğum şey puset neredeydi oldu , arabada da çok rahat oluyor
Aleynaerayy22 @“G-seren11”#p26291632 ben olumsuz etki vermiyorum burada düşüncemi söylüyorum zaten çoğunlukla insan hevesten alıyor pişman oluyor sonra etrafımda da böyle düşünenler çok var
Aleynaerayy22 Udu_ ayakları katlandığı için iste ondan koymuyorum canım puset kışın gerekli oluyor yoksa
Yldzhra 9 ay kullandım bebeğim 3800 doğmuştu evde çok kullandım içinde salladım falan benim pusetin genişliği çok büyük joie markasının arabanın içi de büyük diğer travel sistemlerden o yüzden çok kullandık
Ahsenn031013 2bebek1huni ya benimde 😂 2. Hamileliğimi öğrendim gittim pusete baktım taş gibi duruyor fiyatlarıda görünce oh be iyiki var dedim😂