Aleynaerayy22 Pusetin çok gereksiz olduğunu şimdi Anladım sadece 3 hafta kullanabildik artık oğlum içine sığmıyor puseti napicam bilmiyorum evde koycak yerimde yok
Mihsu Aleynaerayy22 daha bir sürü alınmasın denilen eşya çıkacak ama hamileyken laf dinlemiyoruz maalesef:)
Aleynaerayy22 Mihsu kesinlikle öyle o pompalı küçük burun çekme aleti de işe yaramıyor ağızla çekilenler daha iyiymiş
Aleynaerayy22 Burnumageliyoduslkmsn benimde öyle alırken çok hoşuma gitmişti hastane çıkışında kullandım 2 3 kez hastaneye giderken kullandım bir baktık ki artık oğlum uzun geliyor sığmıyor bi amacı kalmadı yani 2 3 haftalık içinmiş 😅 yerin varsa koycak diğer bebişine saklarsın düşünüyorsan eğer ama yerin yoksa evde alma derim
Ahsenn031013 Aleynaerayy22 bende aksine onlardan memnun kalmadım 😂 bizimki braun süper oğlum 2.5 yaşında hala kullanıyoruz hatta aldığımız en performanslı ürün 💪🏻🙈😂
Ahsenveannesi denizarenmom şaka mı bu 3 hafta 😅biz 5 ay kullandık ve 9 kiloya kadar kullaniliyor çoğu
Aleynaerayy22 Mihsu onuda çok düşünmüştüm acaba alsam mı diye ama zaten kendisi geliyor burnun içindekiler su şırıngayla burun temizlemekten biraz korkuyorum beceremem diye 🥲
Nskyhn Mihsu yuhhhhh Serum fizyolojik ve burun açma aletleri ne kadar önemli biliyor musunuz Bı de kaya tuzu ne kendinize gelin dinlemeyin bu arkadaşı bebeğinize yazık etmeyin
Mybabeela Aleynaerayy22 serum genelde hastalık dönemlerinde çok tıkalı olduğunda işe yarıyor. Yani şırıngayla her gün açmıyorum ben ama kalorifer olduğu için ortam çok kuruyor aspiratör çekmiyor haliyle. Birkaç damla damlatmak yumuşatıyor.
Busimss Aleynaerayy22 ben hiç öyle düşünmüyorum. Benim oğlum minyondu rahat 9 ay kullandım. Gerek bebek arabasında gerek normal araçta giderken bence büyük bir ihitiyaç.
Aleynaerayy22 Busimss maşallah 9 aylık bebek pusete nasıl sığabildi 🫣 benim oğlumda minyon ama kırkı çıkmadan daha ayaklar katlanıyor doktorumuz böyle yatmasın kalça çıkığı bu sebepten de olabiliyor dedi
Busimss Aleynaerayy22 bilemiyorum dediğim gibi biz 9 ay rahatça kullandık sonra da zaten arabaya oto koltuğu aldık oraya geçti.
kitapkurdu Aleynaerayy22 oğlum gayet iri bir bebekti ama biz 4,5-5 ayına kadar kullandık. Daha da kullanırdık ama kendini atmaya başlayınca korktuk kullanmadık bir daha. Bence gayet gerekli bişey
Aleynaerayy22 kitapkurdu ben kullanıyordum ama doktorumuz ayağını artık burda büküyor kullanmayın kalça çıkığı olma sebeplerinden biri bu dediği için kullanmıyorum artık ama ilk zamanlar iş görüyor çok arabada evde vs olsun
Elisam22 Aleynaerayy22 ben travel sistem aldığım için kullanırım diye düşünüyorum arabaya takip ilk kızımda kullanmıştım özellikle arabasi olanlar için lazım bence bebeği arkaya pusetle koymak için
Aleynaerayy22 Elisam22 o arabaların puseti biraz daha geniş asagi eğimli oluyor bencede rahat kullanabilirsiniz o şekilde benimki biraz küçüktü pusetim rahat edemiyoruz 🥲
Elisam22 Aleynaerayy22 3 ayda olsa kullanılacak ada gerekli olup olmamasi kişiden kişiye değişir mesela ben 5.kattayim ve evimde asansör yok ben her çıktığımda bebek arabasi indirip çıkaramam asagi koysam calma ihtimalleri var hem iki çocuk pusete koyarım indiririm cocugumu tutcam bebek arabasınımi.