Aleynaerayy22 Udu_ ayakları katlandığı için iste ondan koymuyorum canım puset kışın gerekli oluyor yoksa
Bebekliannee Aleynaerayy22 olur mu ben 7 aya kadar belki daha fazla kullandım ev içinde her yere yanımda götürüyordum salliyordum. Kızım yaramaz değildi koydum mu duruyor cikmiyordu. Ve biraz daha genis uzun pusetti. Çok memnun kalmıştım
Aleynaerayy22 Bebekliannee benim pusetim çok küçük sanırım bilmiyorum 🥲 çünkü baktığımda daha uzun önü kare pusetler var birde yuvarlak dar olanlar var benimki dar biraz
Edolili Aleynaerayy22 kızım çok iri bir bebekti, 8 aylıkken 1 yaş kilosundaydi .. 6 aya kadar kullandım siz 3 haftalıksınız daha coook kullanmanız lazım aslında ama tercih ve memnuniyet meselesi . Kömürlük varsa kaldırın yoksa sevabına verin ihtiyaç sahibine
Aleynaerayy22 Baymehal keske benimkide olsaydı içine 🥲 içinde uyutuyordum uyuyordu çok güzel ama sığmıyoruz artık
hayalperest2310 Aleynaerayy22 kızkardeşimden aldım onu kullanıp vercm o da bana gereksiz olduğunu söylemişti yoksa alacaktım
Aleynaerayy22 hayalperest2310 geniş olanlar kullanışlı olabilir belki bilmiyorumda benimki dar o yüzden çok gereksiz geldi 3 hafta anca kullandık bebiş sığmıyor ayaklardan
cansualisa Aleynaerayy22 bende aldım güvenlik sebebiyle hastaneden eve 15 dakikalık yolaaa baby plussss para da verdik aha duruyor kenarda😂 2 kere kullandık o kadar
Aleynaerayy22 cansualisa bizimde biyere çıktığımız yok ya 2 3 anca kullandık odasında duruyor şimdi 🥲😂 sığmıyor içine ayaklar iki büklüm
Baymehal Aleynaerayy22 benimki de küçük ama seviyor işte onda uyuyor şuan bırakma aşamasındayız ama 3 ay boyunca resmen hayatımın anlamıydı puset
hayalperest2310 Aleynaerayy22 o altı aya kullanmış bende kullanırsam iyi onun da baya büyük kullanışlı görünüyor
Senaykork Aleynaerayy22 bence işe yarıyor arabadan daha çok işe yarıyor hatta, oto koltuğu olarak bile kullanılan modelleri var , sizin aldığınız model belki çok küçüktür, çünkü boyutları standart olmuyo
Sumeyye1234 Aleynaerayy22 valla benim elim ayağımdı puset, araba koltuğu olarakta onu kullandım zaten 6. Ayına kadar ben araba kullanırken bebeğimde hep ondaydı
Zeyzey_1405 Sumeyye1234 emniyet kemerini pusete bağlayabiliyomusunuz bende o şekil yapmayı düşünüyorum ama olur mu bilemiyorum
Sellmaseellma Aleynaerayy22 her bebek aynı değil malesef arkadaşımın bebeği 6 aylık hala pusetle taşıyor mesela yanlıl yönlendirmeyin lütfen insanları
Aleynaerayy22 Sellmaseellma yanlış yönlendirme amacıyla yazmadım canım benim pusetim küçük olduğu için sığmıyor artık geniş olanlar daha rahat olabilir benim için çok kullanmadığım icin gereksiz geldi yani bana