Böyle şurdan hapsinize yazma gereği duydum.. çünkü birden hepsi patladı sorguya çekmişim gibi. Alt tarafı iki kişiye sordum geçmişe bakın:) dediğim gibi. Biri 21 haftalık biri 23. Sorduklarım bense 27. Ve benden önce doğum tarihleri. Tabiki normal olarak sorarım.. bu benim en doğal hakkım. Almanya’dan Türkiye’ye geldim. İki aydır burdayım.
Eğer yanlış bilgi ise doktorumu değiştireceğim.
Ailem Almanya’dan gelecek yanlış tarihte gelsinler alsa istemem biletler alınacak çünkü.
Bana doktor 1 Haziran dedi. 27. Haftalık olmama rağmen. Sezeryan için şu tarih.. normal tarih ise 10 dedi. 😊 birdaha dinlemeden kalp kırmayın lütfen