Gamzeizmir35 Benim de 26 artı 2 şuanda. Haziran 8 10 gibi görünüyor demişti doktorumuz. Daha erken mi olur acaba ya. Ben de bı acaba dedim şimdi
Deletedmom_116 Gamzeizmir35 ya zaten kesin net bı tarihi yok doktorlarin tahmini on beş gün önce veyahut sonra olabilir diyolar ki zaten her bebek 9 ay 10 günde doğmaz tam 9 ayı bittince digadabilir Eğer normalse takilmayin
Deletedmom_116 Hanife12_ Dinlemeden kalp kiricak ortam çıkarmıştım ama hesap sorar gibi bende 27 haftaligim Bakcak olsan orantısız oluyo bazıları ama beni alakdar etmez sadece uyaririm yanlış hesap var diye o kadar Sen bildiğin dan diye hesap sormuşsun😂
Deletedmom_116 cihaninannesi o Bakınca bendede oluyo aldirma😂😂bende 27 ye girdim bugün fakat Baksan Doktor Haziran girince bekle dedi ama 😂😂Aynne bilim