Monarosa06 24 olduk çok hareketli hissediyorum.suyub içinde biseyler yüzüyor yeri geniş galiba 😂Karaezgi
artikbiranneyim 21+5 kızımız oluyor🥰 Ben de yukarıda anlatılanlar gibi detaylıda öğrendim 19. Haftada 😄
Zln2152 Hanife12_ normalde 28 Haziran görünüyor normal doğum olarak. Sezeryan olacağı İÇİN daha erken Buda Haziran ortasına denk geliyor şimdi anlaya bildiniz mi?
Zln2152 Deletedmom_116 artık ondan mıdır bilemiyorum kendisi herkesin gününü sorguya çeker gibi sorgulamış onca insan yanlış biliyor sanki doğuracağı tarihi🫠
Hanife12_ Deletedmom_116 bana kalmadı tabiki.. benim mesela ondan daha büyük. 27. Haftadayım. Ve doğum u 1 Haziran dediler :) soracağım tabiki… eğer gerçekten böyleyse bayanın dediği gibi doktorumu değiştireceğim. :) dinlemeden bu şekilde yargılamayın bir daha 🙏
Deletedmom_116 Zln2152 Bende sinir oldum valla Sorgulamak nedir hani diyebilir yanlış hesaplı yaptınız benle yakınsınız vs gibisine ama direk dalga geçer gibi sinir bozucu
Zln2152 Deletedmom_116 aynen öyle canım biraz öyle olmuş burda herkes gününü biliyordur illaki polemiğe girmeye gerek yok tabi ki🙃
Deletedmom_116 Zln2152 Aynen öyle doktor söylemiştir yada az çok kendi hesabıyla falan Herkes kendine baksa keşke 😃