Star502 merhabalar, postunuzu gördüm evet psikolojik olarak gerçekten zor ben kabullenmeye çalıştım şu an 10+2 haftalık, planlarımı erteledim şimdi daha iyi durumdayım psikolojik olarak zaten yaşım 28 şu an. 30 gibi falan düşünüyordum ha iki sene önce ha sonra dedim o beni seçmiş gelmiş inancım gereği allahtan iyi mi bilicem zamanı dedim her şerde bi hayır vardır diye düşündüm. Psikolojik olarak zor o kadar istemedim ki kimseye söylemedim bi müddet bu kadar istenmediğine hisseder gider üzüntüden düşük olur belki diye bile düşündüm. Ama olmadı tutunuyor şimdilik sağlıklı görünüyor. Bu forumda kimseyi dinleme iç güdülerine kulak ver sen zamanı değil diyorsan bu da senin seçimin tercihin canım daha çok küçüksün erken anne olmakta güzel olur belki. Çocuk senin için ne ifade ediyor bütün artı ve eksilerini yaz bi kağıda yaz ki göresin aklında çok karışık duruyor emin ol ortaya dökünce belki de kabullenmeyeceğin kadar bir şey çıkmayacak. Tabi eşinde çok önemli gerçekten çok evliliğin oturmamışsa eşinden babalık eşlik olarak şüphen varsa bunları da kat düşünürken. Ne zaman yazmak istersen de bana yazabilirsin :)