Mayalotto plansiz anne olan biri beeen… Ustelik benim hamile kalmam imkansizdi cunku zamaninda doktoru esime sen kisirsin demisti. Basta bende istemedim , istemedim derken nefret degil elbette, anliyorum seni. Esim 3.kez iflas bayragini cekmis artik bittim modundaydi ben calismasam ne halt edecegiz bilmiyordum ustelik daha kucugum ya ben hani gezeceğiz eğleneceğiz sonra cocuk diyorduk. Aldirmayi bile dusunduk yalan degil (linc tayfa gelmesin hemen herkes sizin gibi kocasindan zorla hamile kalip evliligini bebekle duzeltmek zorunda degil) ama durust olayim o donem aldirmak bile maddi olarak lukstu bizim icin. Basta hamileligime , sonra bebegime sonra degisen vucuduma adapte oldum. Suan 6.5 aylik , ek gidaya basladik. Bazen hala erkendi sanirim desem bile emin ol adapte oluyorsun. Sadece esinle konus bu konuyu o ne istiyor sen ne istiyorsun sadece bunu dusunun. Burda size anne olmak isteyip anne olamayanlari anlatacak ama kulak arkasi yapin. Onlar bakmayacak onlar dogurmayacak siz doguracaksiniz esinizle bakacaksiniz. Ona bakilirsa ben aldirmayi dusunurken 9 senedir hamile kalamayan ve cok cocuk isteyen arkadasim bana hic boyle seyler demedi , aksine psikolojimi hazirlarken yardimci oldu. Sanki gotune bezi onlar aliyor sanciyi agriyi onlar cekiyor. Dedigim gibi yapamam diyorsaniz hic dusunmeyin. Boyle bir cok anne baba var dunyada ve cocuklarini görüyoruz. Siz bir insan yetiştireceksiniz ve bunun sorumluluğu çok agir. Cevrede taciz ve tecavuz yanlisi cahil cuhela kac kisi varsa hep sorumsuz isteksiz dogurulmus , evlilik duzelsin diye zorla elde edilmis sorunlu ailelerin sorunlu cocuklari. Bunu kimse aklina getirmiyor. Yanlis anlama bu senlik degil genelde olan birsey bu yuzden uyariyorum.