Mayalotto Rabbim istemiş ve olmuş. Biz ne planlar yaparız o plânların ardı arkası gelmez, emin olun ben de olsa mı olmasa mı daha bir sürü düşüncem ve isteğim var bebekten önce derken nasip oldu bize. İlk başlarda ağladım falan ama sonra dedim ki onu bana veren Rabbim isteklerimi de biliyor, belki de onunla gerçekleşicek onlar da biz bilemeyiz. Olan her şeyde bir hayır olduğunu düşündüm ve onu kısa sürede kabullendim. Şimdi 18 haftalığız kızımla :)