Mrymnzfurkom Eslem24 benimde 39 da 3250 ydi doktor 41 e kadar beklerim dedi çok alacaklarını sanmıyorum çünkü benim doktorumda çok kilo almasını istemiyor eğer alacağını düşünseydi bekletmezdi doğuma alırdı ben nst deyken 39 haftalık biri vardı bebeğin kilosu 3600 dü doğumunu suni sancı ile başlatmıştı doktorum bebek çok kilo almasın diye. Eslem24
Eslem24 Mrymnzfurkom inşallah canım ya herşey yapıyorum ahududu cayı hurma sguat merdiven ama tık yok Hayrlısı hepimiz için inşallah
kahvekokusu_ Mrymnzfurkom Galiba öyle . İlkinde 39+4 te gece suyum gelmişti . Bu da bu gece 39+4 oluyo hadi bakalım neler olucak . .
_Gunes Mrymnzfurkom bende 39+4 haftaligim gecen hafta cuma günü nisanim geldi ama hala gelen giden yok🙄 2 saattir belime düzensiz bi sekilde agri giriyor arada bir umut belki bu gece gelir kizim😊
Mrymnzfurkom _Gunes ben gündüz gelmesini çok istiyorum ama gece korkuyorum bu yüzden şu an isteğim gitti sizinki gelsin hayırlısıyla inşallah 😊
Mrymnzfurkom ebrum1 ebrum1 hadi bakalım hangi gün gelecek bebişler merak ettim doğurursan haber et mutlaka
ebrum1 Ksphcr Benim sinirlerim bozuluyor artık ne uyuyabiliyorum ne hareket edebiliyorum 40+1 deyiz şuanda normal olsun die bekledim bekledim eğer gelmeyip sezeryan derse üzülürüm ve ağrılarım da arttı kasıklarda ama açılma vs yok depremide yaşadım hala tık yok
Minikbiranneem 39+3 olduk 12 den sonra saat 8 den beri 15-20 dakikada gelen hafif sancılar var siklasmadi da arası 1 parmak açıklık var dedi doktor 38+6 da hala gelen giden yok bel sırt kasik ağrısından ölucem
Minikbiranneem Minikbiranneem hayir bi de 38+6 da 3480 gramdi 4 kiloyu geçerse sezeryana alıyorlar direk ondan da korkuyorum inşallah kendi isteğiyle gelir kizim
Mrymnzfurkom Minikbiranneem sancı anında sguat yap ve tempolu yürü belki sancıların daha çok sıklaşır
Mrymnzfurkom Minikbiranneem kilo biraz korkutuyor insanı ama doğduklarında hep daha az çıkıyor kiloları diyorlar
Saree2 Bizde 39+1 olduk Arada regli olcak gibi sanci girip geciyor Hurma yiyorum squat yapiyorum bizimkininde gelesi yok😑
Mrymnzfurkom Saree2 zamanlarını bekliyorlar canım biz ne kadar zorlasakta onlar kendileri kararını veriyor 😌